Menu pionowe
Szukaj
Kategorie

Marketing w internecie

O ile chcesz zaistnieć w internecie i stać się rozpoznawalną marką zacznij interesować się nowymi możliwościami promocji jakie daje nam Internet. Jedną z nich na przykład jest e-mail marketing – to dzięki niemu i właściwie tworzonemu newsletterowi możesz zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie, a co za tym idzie, usprawnić sprzedaż, a także ją zwiększyć. Stworzenie odpowiedniej bazy mailowej może być inwestycją, która zwróci się kilkakrotnie. Właściwie posiadać jednakże od tego odpowiednią osobę, która zarządzać będzie promocją marki posługując się zasadami i aktualnym prawem.

Reklama sklepy onlinego może odbywać się dzięki newsletterom, ale również za radą reklam w Google opłacanych za pomocą PPC – czyli od kliknięcia. W ten sposób można też zadbać o takie problemy w jaki sposób optymalizacja przekształceń, co oznacza że  zaczniesz płacić za niezbite akcje użytkownika, czynności które wykona na Twojej witrynie, np. zaczniesz otrzymywać coraz więcej telefonów od Kontrahentów z zapytaniem o ofertę, zauważysz ruch na czacie, zwiększy się również liczba zamówień i zapisów do newslettera. Takim ruchem zwiększającym procent zmian może być również rejestracja na stronie www.

O ile chcesz pojawić się w internecie, rób to z głową. Wyprzedź swoją konkurencję i ulokuj w funkcjonowania efektywne opierające się o sposobności Facebooka. Nie ma sensu wydawać pieniędzy na reklamę, która jest nieproduktywna. W sieci wszystko można zmierzyć – zarówno otworzenie maila przez użytkowników, liczbę wejść na stronę, w jaki sposób też swoje zyski.

Zobacz więcej: remarketing dynamiczny.